Wat gebeurt er na de shoot?

27-10-2023

Vandaag wil ik iets meer vertellen over wat er gebeurt na onze shoot...


Bijna altijd als ik thuiskom na een shoot zet ik me achter m'n pc en bekijk ik de foto's al voor een eerste keer. Daarna gaan er wel enkele uren over de selectie en bewerking van de foto's. Als ik tevreden ben stuur ik de galerij naar jullie op. Die foto's zijn in lage resolutie en nog niet helemaal optimaal bewerkt. Dan gaan jullie er mee aan de slag en kiezen jullie jullie favorietjes. Die favorietjes bewerk ik dan optimaal en deel ik met jullie in hoge resolutie. Jullie kunnen ze dan downloaden.


Nieuw bij Emmy Verhiest Fotografie is de webshop verbonden aan de galerij. En wat ben ik hier blij mee!


Ik ben eigenlijk al jaren op zoek naar een manier om kwalitatieve fotoproducten aan te bieden omdat ik er eigenlijk van overtuigd ben dat foto's niet enkel en alleen thuis horen op je pc. Foto's moet je printen, zodat je er dagelijks naar kan kijken of in een album kan bladeren en samen herinneringen herbeleven. Ik heb drukkers bezocht, heb veel besteld, maar vond het wat omslachtig en lastig om alles bij elkaar te krijgen.

Bij pictime had ik echt een eureka-gevoel, alles is gebundeld en er wordt gewerkt met kwalitatieve fotolabo's. Een extra voordeel is dat ik de uiteindelijke favorieten er zeker 3 maanden laat op staan, zo heb je nog wat tijd en ruimte om eventueel fotoproducten bij te bestellen.  

Er is een uitgebreide keuze in de webshop verbonden aan de galerij.

Stuk voor stuk kwalitatieve fotoproducten.
Als je je keuze gemaakt hebt, wordt deze doorgestuurd naar mij. Ik bied de service aan om nog eens te controleren. Dan pas kan je het bedrag storten op mijn rekeningnummer.
Je bestelling komt bij jouw thuis aan.

Hou rekening dat op het einde leveringskosten nog moeten aangerekend worden. Bij het afsluiten van je bestelling zie je het volledige bedrag.

Hieronder zie je hoe die webshop eruit ziet, volledig gepersonaliseerd. Je kan zelfs met de ingebouwde software heel gemakkelijk een album samenstellen. Prints, canvas, metalen afdrukken, bewaardoosjes, kalender, kaartjes,... allemaal mogelijk met jouw foto's.


Geweldig toch?