Weer tijd voor die kerstkaartjes...

16-10-2020

Het wordt stilaan november en dan denken we, corona of niet, toch aan die kerstkaartjes. Want wat vind ik het toch leuk om ieder jaar een leuk kaartje te maken en te bewaren in mijn memory box. Als we denken aan kerstkaartjes, tsja dan denken we aan die foto dat er op moet komen.

Oo, ik heb helemaal geen tijd om te denken hoe, waar, wanneer mijn kids op de foto moeten

Heel graag wil ik jullie die foto's aanbieden. Vanaf september begin ik reeds te denken wat we zouden kunnen doen en dit jaar dacht ik aan 3 concepten: 2 in mijn homestudio en 1tje op locatie tussen de kerstbomen.

1. Strak in de homestudio

Hiervoor heb ik de hulp van mn papa gekregen om 3 kerstkransen te maken en heb ik ons oud zitbankje mogen lenen (al meer dan 30 jaar oud! maar nog steeds stabiel, no worries).

Dus wit, kerstkransen en een bankje, that's it. Voldoende ruimte om je kind(jes) te laten schitteren.

Wanneer? Zondag 15 november in de  namiddag

2. Silent night in de homestudio

Voor diegenen die echt back to basics willen gaan.

Door te experimenteren met licht in mijn homestudio kwam ik tot hele mooie resultaten en eigenlijk een mooi portret van je kind is heus voldoende voor die kerstkaart.

Wanneer? Zaterdag 21 november in de namiddag

3. Op locatie tussen de kerstbomen

Vorig jaar heb ik deze locatie ontdekt, wat een mooie plek. Dit jaar wil ik er heel graag terug gaan en enkele bomen wat pimpen. Pimpen door de kids ze te laten versieren en zo in een ongedwongen sfeer foto's te nemen

Wanneer? Zaterdag 7 november in de namiddag, bij slecht weer te verplaatsen naar zondag 15 november of zaterdag 21 november in de voormiddag


Een geluk heb ik dat ik 2 dochters heb die dit alles willen uittesten met mij, zo heb ik voorbeeldfotootjes en mooie herinneringen voor later, want wat worden ze snel groot.


Hoe dit alles corona proof houden?

Dit doen we door:

* Bij aankomst handen te ontsmetten en +12j masker dragen

* met 1 volwassene langstekomen

* zelf  ook altijd een mondmasker te dragen



Bij interesse